Všetko o nákupe

Ako objednám tovar?
Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. V nákupe môžete pokračovať alebo dokončiť objednávku otvorením nákupného košíka, kedy sa vám zobrazí zoznam nakupovaného tovaru vrátane jeho ceny a dostupnosti. Tu si môžete upraviť aj počet objednávaných kusov. Po dokončení objednávky budete e-mailom informovaný, že sme Vašu objednávku prijali.

Ako môžem za tovar zaplatiť?
Vašu objednávku môžete uhradiť platobnou online bránou Gopay, dobierkou alebo prevodom na účet  SK50 1100 0000 0026 2581 6279. Pri platbe na dobierku zaplatíte za tovar až pri jeho doručení. Ak uprednostňujete bezhotovostnú platbu, v potvrdení objednávky Vám prídu všetky potrebné platobné údaje, na základe ktorých môžete vašu objednávku uhradiť prevodom na náš účet. Ako VS použijete čislo objednávky. Objednávka pri platbe prevodom má funkciu zálohovej faktúry. Pri osobnom odbere tovaru na našej predajni v Žiline môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako a kedy mi bude objednávka doručená?
Objednávka vám bude doručená spoločnosťou, ktorú si vyberiete, máte dve možnosti. Kuriérom GLS  vám bude objednávka doručená na vami zvolenú adresu nasledujúci pracovný deň od odoslania. Packetou (Zásielkovňou) vám bude objednávka doručená na vami zvolené výdajné miesto nasledujúci pracovný deň od odoslania. Taktiež si môžete vašu objednávku vyzdvihnúť osobne na predajni do 5 pracovných dní od obdŕžania informácie o pripravenej objednávke.

Je možné zvoliť si čas doručenia objednávky?
Čas, kedy vám bude objednávka doručená, žiaľ, nedokážeme ovplyvniť. Záleží len na kuriérovi, ako si naplánuje rozvoz.

Ako môžem objednávku zrušiť?
Ak ste si objednávku rozmysleli a chceli by ste ju zrušiť, môžete tak urobiť na telefónnom čísle 0903 553 805 alebo prostredníctvom e-mailu na adresu info@tesa-systems.sk. Storno objednávky vás prosíme vykonať do 12:00 hod v deň, kedy ste objednávku vytvorili.

Môžem tovar zakúpený u vás vrátiť alebo vymeniť?
Pri nákupe v internetovom obchode môžete tovar vrátiť do 14 dní od jeho doručenia. V prípade, ak ste objednali nesprávny model a chceli by ste ho vymeniť, stačí nás kontaktovať buď telefonicky na čísle 0903 553 805 alebo e-mailom na adresu info@tesa-systems.sk. Tovar môžete doručiť osobne na našu predajňu alebo poštou na adresu TESA shop, Pivovarská 6, 010 01 Žilina. Spolu s vracaným tovarom zašlite aj vyplnené Odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktoré bolo súčasťou e-mailu, ktorý ste od nás obdržali.