Všetko o nákupe

Ako objednám tovar?
Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Teraz máte možnosť v nákupe pokračovať alebo dokončiť objednávku, kedy sa Vám zobrazí zoznam nakupovaného tovaru vrátane jeho ceny a dostupnosti. Tu si môžete upraviť aj počet objednávaných kusov. Po dokončení objednávky budete e-mailom informovaný, že sme Vašu objednávku prijali.

Ako môžem za tovar zaplatiť?
Vašu objednávku môžete uhradiť platobnou online bránou Gopay, dobierkou alebo prevodom na účet. Pri platbe na dobierku zaplatíte za tovar až pri jeho doručení. Ak uprednostňujete bezhotovostnú platbu, v potvrdení objednávky Vám prídu všetky potrebné platobné údaje, na základe ktorých môžete Vašu objednávku uhradiť prevodom na náš účet. Ako VS použijete čislo objednávky. Objednávka pri platbe prevodom, má funkciu zálohovej faktúry. Pri osobnom odbere tovaru na našej predajni v Žiline môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako a kedy mi bude objednávka doručená?
Objednávka Vám bude doručená spoločnosťou, ktorú si vyberiete, máte dve možnosti. Kuriérom SPS Vám bude tovar doručený na Vami zvolenú adresu v nasledujúci pracovný deň od odoslania. Slovenskou poštou Vám bude tovar doručený do dvoch pracovných dní od odoslania na poštu podľa adresy doručenia, kde bude pripravený pre vyzdvihnutie počas nasledujúcich 14 dní. Taktiež si môžete Vašu objednávku vyzdvihnúť osobne na predajni do 5 pracovných dní od obdŕžania informácie o pripravenej objednávke.

Je možné zvoliť si čas doručenia objednávky?
Čas, kedy Vám bude objednávka doručená, žiaľ, nedokážeme ovplyvniť. Záleží len na kuriérovi, ako si naplánuje rozvoz.

Je možné tovar doručiť aj cez víkend?
Vašu objednávku Vám vieme doručiť aj v sobotu prostredníctvom kuriéra SPS. V prípade záujmu o sobotné doručenie stačí, keď to uvediete do poznámky v objednávke a my Vás budeme kontaktovať ohľadom ceny poštovného, ktorá je v tomto prípade vyššia ako pri štandardnom doručení v pracovné dni.

Ako môžem objednávku zrušiť?
Ak ste si objednávku rozmysleli a chceli by ste ju zrušiť, môžete tak urobiť na telefónnom čísle 0903 553 805 alebo prostredníctvom e-mailu na adresu info@tesa-systems.sk. Storno objednávky Vás prosíme vykonať do 13:00 hod v deň, kedy ste objednávku vytvorili.

Môžem tovar zakúpený u vás vrátiť alebo vymeniť?
Pri nákupe v internetovom obchode môžete tovar vrátiť do 14 dní od jeho doručenia. V prípade, ak ste objednali nesprávny model a chceli by ste ho vymeniť, stačí nás kontaktovať buď telefonicky na čísle 0903 553 805 alebo e-mailom na adresu info@tesa-systems.sk. Tovar môžete doručiť osobne na našu predajňu alebo poštou na adresu TESA, Pivovarská 6, 010 01 Žilina. Spolu s vracaným tovarom zašlite aj vyplnené  Odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktoré bolo súčasťou e-mailu s oznámením o odoslaní Vašej objednávky.


Ako môžem reklamovať tovar zakúpený u vás?
V záručnej dobe môžete tovar reklamovať osobne na našej predajni v Žiline alebo odoslaním na adresu TESA, Pivovarská 6, 010 01 Žilina. Nezabudnite uviesť číslo faktúry a objednávky a popis reklamovanej závady.

Poskytujete aj servis po záručnej dobe?
Ak sa Vám pokazí výrobok po skončení záruky, môžete ho priniesť k nám na predajňu. Po prehliadnutí našim technikom Vás upovedomíme o možnosti a ceny opravy. Výrobok opravíme až po Vašom schválení.

Tesa Žilina - zabezpečovacia a televízna technika / Eshop pohání Sun-shop